Friday, July 12, 2013

"Stencil fun", Challenge #126

The Diva had another very pleasant Weekly Challenge for us. With #126 Laura encouraged us as follows: 
"If you have some stencils in your stash, time to pull them out and try tangling using the stencils as your string!"
 Well, it was not a matter of whether I have stencils in my stash, but which one I was going to take....

De Diva had wederom een hele prettige Weekly Challenge voor ons. Met #126 moedigde ze ons als volgt aan:
"Als je sjablonen in je voorraad hebt, haal ze dan tevoorschijn en probeer te tanglen terwijl je de sjablonen gebruikt als je string!"
Nou, het was niet zozeer een kwestie van of ik stencils achter de hand heb, maar meer welke daarvan ik zou nemen....


This was the one I thought was the most suitable:

Deze vond ik het meest geschikt:


The final result in close up:

Het uiteindelijke resultaat in close up:

Tangles: Up and Across and Pearlz

I'm sorry: the story and the step-out of my new tangle pattern Molitoriz will be in my next post. Unfortunately our printer/scanner crashed this week. Today we've installed a new one, but I found my entry to the Weekly Challenge more important!!

Het spijt me: het verhaal en het stappenplan van mijn nieuwe patroon Molitoriz komen pas in mijn volgende bericht. Helaas heeft onze printer/scanner van de week de geest gegeven. Vandaag hebben we een nieuwe geïnstalleerd, maar ik vond mijn bijdrage aan de Weekly Challenge even belangrijker!!

Thanks to:
CZT® Suzanne McNeill for Up and Across;
CZT® Laura Harms aka the Diva for this Challenge; 
You for reading this post.... and maybe even for leaving a comment!!!

Happy Tangling everyone!

Met dank aan: 
CZT® Suzanne McNeill voor Up and Across;
CZT® Laura Harms alias de Diva voor deze Challenge;
Jou voor het lezen van deze post.... en misschien zelfs voor het achterlaten van een reactie!!!

Veel Tangleplezier allemaal!

5 comments:

  1. It´s a wonderful tile. It has a quite clear and straight-line compositon. I love it so much! It remind me of marbles rolling around a channel.

    ReplyDelete
  2. Mooi en rustig, zijn de woorden die in me opkomen als ik je tile zie.

    ReplyDelete
  3. Deze opdracht heb ik echt gemist geen idee waarom, erg leuk!!!!!!

    ReplyDelete